The Eternals
A story of wandering and fleeing, on the borders of Nagorno-Karabakh, an Armenian enclave in Azerbaijan. Inhabited by the ghosts of genocide and by the war that has raged there for over twenty years, the characters who pass through this film carry within themselves the melancholy of the eternals.