The Face You Deserve
Portuguese director Miguel Gomes emerged as a star on the 2000s festival circuit with offbeat, playful, inventively genre-bending visions like Tabu and Our Beloved Month of August. Here’s where he begins: a sweet, warped, colorful feature debut that took its director to Rotterdam.