The Father
Londoner Anthony is unwilling to admit to his daughter Anne that he is no longer able to care for himself. When Anne brings in a nurse, he goes from charming to insulting. One day Anthony wakes up bewildered in a home he doesn’t recognize, and it becomes clear how reality is slipping from his grasp.