The Fire
In the process of closing the deal on their first home, Lucía and Marcelo withdraw a hundred thousand dollars in cash from their bank. While they wait, the true nature of their love begins to unravel as they reckon with their crisis of trust, and the violence lurking within themselves.
Perhaps one of the most intoxicating portraits of the “neither with nor without you” romantic scenario, The Fire is a tale of self-destructive love taking place over the course of 24 hours in Buenos Aires, in which every instant is filled with the utmost intensity and passion. Entrancing.