The Florida Project
Set in the shadow of the most magical place on Earth, 6-year-old Moonee and her two best friends forge their own adventures. Meanwhile Moonee’s struggling mom and a kindhearted motel manager protect the kids from the harsh reality that surrounds them.
A kaleidoscopic portrait of life on the margins, this neorealist gem from Palme d’Or winner Sean Baker adopts a child’s perspective to ask what makes a good childhood, and what precludes it. This compassionate film is propelled to exuberant heights by Brooklynn Prince’s effervescent performance.