The Fountain
From the always controversial Darren Aronofsky comes this centuries-spanning romance turned metaphysical epic. Graced by inspired montage, lush golden-hued cinematography, a thrilling Clint Mansell score and singular (in-camera!) special effects, The Fountain is Aronofsky at his most flamboyant.