The Friends
In Shinji Sômai’s bittersweet coming-of-age tale, matters of life and death are made at once whimsical and profound through the eyes of children. As a gentle bond grows between generations, simple acts of care carry a transformative effect, offering a healing balm to urban loneliness and isolation.