The Future Tense
Bumpy journeys across the Irish Sea don’t come more timely than this. Playing with turbulent, limbo-like airspace between London and Dublin, directorial duo Christine Molloy and Joe Lawlor make profound use of poetic license to investigate what it means, in a fast-changing present, to belong.