The Goat
After missing out on a fresh loaf of bread, an innocent and unsuspecting Buster winds up with his face mistakenly on a Wanted Dead or Alive poster all over town. On the run he ends up in the home of Virginia, only to come face to face with his worst fear.
Scampering through the city as if it were a playground, Buster Keaton sets off a spiraling comedy of errors as a man mistaken for a murderer. Some of the most immaculately simple gags in silent comedy can be found in the humble twenty-minute runtime of this miniature modernist delight.