The Graduate
Recent college graduate Ben Braddock returns to his parents’ California home and stumbles through a haze of indecision as he navigates life in the real world. He starts an unexpected sexual relationship with the much older wife of his father’s business partner, only to fall for her daughter as well.
A true classic that still feels as fresh as ever, Mike Nichols’s prototypical coming-of-age drama pinpoints the desires and angst of a new generation about to enter adulthood. Dustin Hoffman and Anne Bancroft bring it to life, merging with their indelible characters to create new cinematic icons.