The Great Pretender
Sean Price Williams’ extraordinary camerawork is unmissable in this striking dark comedy directed by indie mainstay Nathan Silver. His camera fixates on a group of friends (including Esther Garrel!) in extreme close-up as a range of atmospheric colors permeate their faces.