The Guilty Are Among Us
In The Guilty Are Among Us, Metin Erksan orchestrates a chess match of class conflict, ignited by a deceptive necklace and driven by vengeance. This stylish noir masterfully marries detective-style narrative with poignant social commentary, affirming Erksan’s unrivaled directorial flair.