The Herb of the Rat
In a cemetery by the sea, two strangers meet. He takes care of her, creating a unique relationship by telling stories and photographing her. Until a mouse destroys the photos and he begins to realize that the mouse has a deeper role in his life than just destroying memories.
Delving into an ambiguous side of masculinity and an experimental mode of storytelling, Selton Mellon seduces in this beguiling tale, crafted by Cinema Marginal pioneer Júlio Bressane. Imbued with eroticism and macabre irony, the sequestered bond of two nameless souls tests the limits of obsession.