The Hurt
Doctor Bahar receives a phone call during her son Mert’s birthday and leaves for an old man’s home to prepare a report for death. This task may seem like a professional routine, but it turns into something else with the confession of the bride.
Masterfully shouldered by Turkish stars Tülin Özen and Nihal Yalçın, The Hurt unravels the tangled threads of culpability in society’s fabric. Onur Güler’s stark short film navigates a tightrope walk between conscience and a career, reflecting our collective complicity in a haunting reality.