The Hurt Locker
When a new sergeant, James, takes over a highly trained bomb disposal team amidst the Iraq War, he surprises his two subordinates, Sanborn and Eldridge, by recklessly plunging them into a deadly game of urban combat. As the men struggle to control their new leader, the city explodes into chaos.