The Hypnosis
Vera and André are a couple who get the chance to pitch their startup business at a prestigious pitching competition. Right before the contest, Vera tries hypnotherapy to quit smoking, with an unexpected side effect: she loses all social inhibitions.
For his zany feature debut, Ernst De Geer mounts a biting satire of startup culture, where authenticity is just another branded product for sale. Wreaking havoc as a modern couple on the verge of chaos, stars Asta Kamma August and Herbert Nordrum channel millennial anxiety with terrifying accuracy.