Set against an impending WWII, Márta Mészáros’ sumptuous drama was unfairly scorned by Hungarian viewers due to its subversive exploration of infertility. The tempestuous tension between Isabelle Huppert and Lili Monori invokes a deeply complex female friendship, full of both jealousy and empathy.