The Inheritors
Childhood should be a time of play, but for many, it’s a time of work. Eugenio Polgovsky’s documentary immerses us in the daily grind of life in rural Mexico, showing us the long treks across fields, the hands in soils, and the drawing of sustenance from the harsh and mountainous landscape.