The Invincibles (Director's Cut)
Karl is the leader of a police SWAT team. During a raid on a mafia stronghold, one suspect escapes. He recognises the fleeing man as his former colleague Heinz, who was said to have committed suicide years earlier. The search for this “ghost” turns into a dangerous game for Karl and his crew.
Dominik Graf reinvents popular genre cinema for our times, thrillingly embedding his stories in the political and social tapestry of Germany. This gripping police saga had a troubled production, but in a restored director’s cut its brave vision of crime, corruption and violence is genuinely epic.