The Journey
With a fire-and-brimstone performance from Timothy Spall and a shrewd, affable turn from Colm Meaney, this gripping work of historical fantasy imagines how mortal enemies might begin a dialogue. In a moving narrative, director Nick Hamm reflects on living for a cause bigger than any one man.