The Last Battle
In the post-apocalyptic future, only a few humans are left, and an unknown trauma has robbed mankind of their ability to speak. “The Man” is an isolated survivor wandering the hostile streets of a collapsed civilization. He meets his nemesis, “The Brute,” a violent thug determined to destroy him.