The Last Family
Based on the true story of surrealist painter Zdzisław Beksiński and his eccentric family, we meet a group of big personalities, including his neurotic son, Tomasz, whose violent outbursts and suicidal tendencies constantly occupy Beksiński and his wife Zofia in this decade-spanning family saga.
Drawn from the comprehensive recordings of an infamous, real-life artist, this ripped-from-the-headlines drama chronicles decades in the life of a dysfunctional Polish household. A claustrophobic study in neurosis and obsession, The Last Family confirms the adage that truth is stranger than fiction.