The Last Laugh
An elderly but proud doorman of a posh Berlin hotel, long considered expendable, is reassigned to polishing tiles and tending to guests in the men’s lavatory. As he navigates his new duties, a sudden event upends his routine and the position he has held for decades.
A dazzling and groundbreaking drama of modern city life from the German master of silent cinema, F.W. Murnau (Faust). Emil Jannings delivers one of Weimar German cinema’s most indelible (and melancholic!) performances in a story that spans the full range of epic tragedy and breathtaking beauty.