The Last Music Store
Documents the closure of Rhythm House, Mumbai’s oldest music and video store, that went out of business in 2016 due to piracy.
This charming short documentary is an ode to an iconic music store where music wasn’t just sold but celebrated everyday. Through intimate conversations with employees and regulars, The Last Music Store poetically chronicles Mumbai’s music culture over the decades and across changing technologies.