The Last of Us
N is coming from the desert to reach North Africa and make an illegal crossing to Europe. He steals a boat, but it soon sinks into the middle of the sea. N then embarks in an imaginary surrealistic odyssey where he makes intense and fleeting encounters, and rediscovers his relationship with nature.