The Living End
After learning he’s HIV positive, Jon, a gay film critic, embarks on a reckless road trip with Luke, a volatile hustler on the run. As they flee down the California highways, their bond deepens, and their journey becomes a defiant escape from a hostile world.
Taking off on a delirious road trip to nowhere, enfant terrible Gregg Araki updates the fragmented style of 1960s Godard into an incendiary zigzag across a hysterically hostile America. Violence, spontaneous sex, and bright color explode across this devastating cult film of New Queer Cinema.