In his latest work, Can Merdan Doğan confronts the suffocating boundaries of masculinity, unraveling layers of repressed desire that can simmer beneath the surface in macho environments. His delicate exploration of unspoken tension reveals the fragile, human impulses that resist cultural conformity.