The Lost Daughter
Alone on a seaside vacation, Leda becomes consumed with a young mother and daughter as she watches them on the beach. Unnerved by their compelling relationship, Leda is overwhelmed by her own memories of the terror, confusion and intensity of early motherhood.
A sensual psychodrama set under a fierce Greek sun, this directorial debut from Maggie Gyllenhaal is a thrilling adaptation of the novel by Elena Ferrante. With a mercurial Olivia Colman leading a remarkable ensemble, Gyllenhaal forges a prickly modern myth on the primal obligations of motherhood.