The Love Witch
Elaine, a beautiful young witch, is determined to find a man to love her. In her gothic Victorian apartment she makes spells and potions, and then picks up men and seduces them. However, her spells work too well, leaving her with a string of hapless victims.
At once a vibrant pastiche of 1960s horror and a contemporary corrective to the era’s—and the genre’s—sexual politics, The Love Witch is, at heart, a warm look at loneliness and love. Written, directed, and scored by Anna Biller, this vivid ode to cult Technicolor treasures is simply magical.