The Magic Gloves
Fuelled by a top-form ensemble cast, The Magic Gloves is one of Argentine auteur Martín Rejtman’s funniest films. This clever, humorous take on the mid-30s crisis is another trademark mix of absurdist charm and endearing warmth. A unique view of Buenos Aires full of lively, strange characters.