The Marriage Circle
Ernst Lubitsch is most famous today for his sound comedies, but his wit was as visual as it was verbal, and he was one of the silent era’s hottest directors. This comedy, his first after being scooped up by Warner Bros., is a highlight, a turning point, and a masterclass of refined naughtiness.