The Modern Jungle
The Modern Jungle highlights the ethical complexities of nonfiction filmmaking. What is the relationship between ethnographer and subject? What is owed and what is transacted? A daring project of documentation and uneasy exchange that explores the relationship between indigenous and Western culture.