Mumbai, 1992. Naseem, a 15 year-old schoolgirl, lives with her grandfather and grows up with the stories of pre-independence communal harmony. Later, she helplessly watches the communal situation regressing with the demolition of Babri Masjid, a mosque in Ayodhya.
The delicate relationship between a teenage Muslim girl and her ailing grandfather reveals the melancholic story of an increasingly volatile fabric of Indian society. A deep sense of foreboding comes alive in this brave political film set against the backdrop of communal conflict in Mumbai of 1992.