The Mourning Forest
Shigeki lives in a retirement home. He is looked after by a friendly caregiver, Machiko. They don’t know that they share a painful secret: the loss of a dear one. After an accident during a drive in the country, they end up embarking on an exhausting and enlightening two-day journey in the forest.