Unmasking the illusory excess of the 1980s, Sean Durkin’s psychologically askew chamber piece is a decadent treat with a poisonous core, boasting standout performances from Jude Law and Carrie Coon. The superbly biting repartee makes this a must-see addition to the pantheon of toxic movie marriages.