The New Kid
Celebrating the misfits and the “losers,” Rudi Rosenberg’s charming coming-of-age film features mostly unknown young actors, whose spontaneity adds a fresh coat of paint to a familiar genre. Gregarious and endearing, this uplifting comedy invites viewers of all ages to let their weird flags fly!