The Page Turner
As a child, Mélanie shows great promise as a pianist. While auditioning for a music scholarship, one of the judges causes a disruption that throws off the girl’s playing. she locks her piano and does not play again. As a grown woman, Mélanie will set in motion a long-awaited plan for revenge.