The Patience Stone
Co-written by Jean-Claude Carrière, this spiralling and slow-burn French-Afghan drama stars an excellent Goltshifteh Farhani at the center of a fascinating relationship dynamic, in which a woman, in enigmatic monologue, steadily reveals her secrets to her paralyzed husband.