The Perfume of the Lady in Black
Sylvia, an industrial scientist, is troubled by strange hallucinations related to the tragic suicide of her mother.
Starring Mimsy Farmer, this baroquely titled giallo is the real deal from the height of the popular and violent Italian genre, a delirious horror film of maximum paranoia and creeps.