The Pleasure of Love
An island populated by lusty temptresses might sound like the ultimate male fantasy. Under Nelly Kaplan’s satirical and surreal gaze, however, such paradise warps into men’s worst nightmare! Wielding erotic control over a serial Don Juan, the idyll’s sirens playfully subvert the rules of attraction.