The Powder Room
Set in London’s Claridges hotel, the film takes us into an ultra-feminine environment where gestures between women are traded in a ritual of opulent beauty. In this world Cassavetes uses the romantic codes of the powder room to mirror the beauty and luxury of the Miu Miu universe.