The Rendez-Vous of Déjà-Vu
Since Hector met Truquette on Bastille Day, he’s only had one thing in mind: to seduce her. He plans to take her to the seaside with his buddy Pator, who can’t complain as Truquette’s friend, Charlotte, is joining them. But everything will change when the government cancels a month of summer.
This irreverent, absurdist comedy overtly steals the spirit and style of a sacred tradition of French New Wave cinema, romanticizing its ethos while charmingly parodying the stereotypes that populate Gallic movies. From the Quinzaine, a summery dose of pure Frenchness.