Return to Homs
Basset is the goalkeeper for the Syrian soccer team, an iconic protest leader and singer. Osama is a media activist and pacifist wielding his camera to document the revolution. When Homs becomes a bombed ghost town, these two peaceful protesters take up arms and transform into renegade insurgents.