The Revenant
Deep in the unchartered American wilderness, hunter Hugh Glass is severely injured and left for dead by a traitorous member of his team. Sheer will as his only weapon, Glass must navigate a hostile environment, a brutal winter and warring tribes in a relentless quest to survive and exact vengeance.