The Rose Seller
Updating Hans Christian Andersen’s Little Match Girl to the streets of Medellín, Víctor Gaviria’s affecting second feature brings into focus the emotional lives of children fighting for survival. In a world ruled by violence, The Rose Seller restores humanity to characters made to feel expendable.