The Searches
The lives of three strangers become entangled in this stunning fable from José Luis Valle. Shot in crisp black-and-white on the streets of Mexico City in 7 days, The Searches is a minimalist examination of social and gender hierarchies that—with an eye for romance and revenge—tips its hat to noir.