Season of the Devil
Philippines, late 1970s. A military-controlled militia is oppressing a remote village, spreading terror both physical and psychological. The fearless young doctor Lorena who opened a clinic for the poor disappears without a trace. Her husband, activist poet Hugo Haniway, attempts to find her.