The September Issue
A documentary chronicling Vogue editor-in-chief Anna Wintour’s preparations for the 2007 fall-fashion issue and the passion that Grace Coddington, a former model turned creative director and the only person who dares to stand up to Anna Wintour, has for the highly-regarded fashion magazine.