Accused of heresy and pursued by soldiers, Esteban seeks refuge in a nearby convent–the same convent to which his lover Lucita has been banished by her parents. In order to be reunited, Lucita must resist seduction by her lesbian cellmate and endure the deranged torments of the Inquisition.
Gleefully sacrilegious, Sergio Grieco’s nunsploitation epic dials up the kink factor, putting a naughty twist on the classic Romeo and Juliet tale. Throw in a sadistic Mother Superior, some whipping, plus a steady flow of heaving bosoms and you’ve got yourself an outrageous Italian sleaze fest!