The Sisters Brothers
Oregon, 1851. At the height of the Gold Rush, infamous gunslingers Charlie and Eli Sisters find themselves doing the bidding of their villainous boss. Hired to chase down an elusive prospector holding a pivotal secret, the assassins embark on a challenging quest.
Who would have thought that French filmmaker Jacques Audiard (A Prophet, Rust and Bone) would direct a Western with Joaquin Phoenix & John C. Reilly as quarreling brothers? A surprising and highly rewarding adventure, The Sisters Brothers is a fun and touching reimagining of a hypermasculine genre.